Zawód: Technik organizacji reklamy 333906
Podbudowa
programowa: szkoła dająca wykształcenie średnie.
Kwalifikacje:
· AU.29 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
· AU.30 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
Szkolny plan nauczania:
L.p. | Obowiązkowe zajęcia edukacyjne | Semestr | Razem | |||
I | II | III | IV | |||
Zajęcia w kształceniu zawodowym teoretycznym | ||||||
1 | Bezpieczeństwo i higiena pracy | 20 | 20 | |||
2 | Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej | 20 | 20 | |||
3 | Komunikacja personalna i społeczna | 15 | 15 | |||
4 | Język angielski zawodowy | 20 | 30 | 50 | ||
5 | Podstawy ekonomii | 20 | 20 | |||
6 | Elementy statystyki | 20 | 20 | |||
7 | Towaroznawstwo | 40 | 40 | |||
8 | Marketing w reklamie | 20 | 50 | 70 | ||
9 | Prawo. etyka i psychologia w reklamie | 20 | 20 | |||
10 | Środki reklamowe | 50 | 45 | 40 | 135 | |
11 | Metody badawcze rynku reklamy | 40 | 40 | |||
Ogólna liczba godzin | 115 | 180 | 95 | 60 | 450 | |
Zajęcia w kształceniu zawodowym praktycznym | ||||||
11 | Technika i praca biurowa | 30 | 30 | |||
12 | Ofertowanie produktów i usług reklamowych | 35 | 30 | 65 | ||
13 | Sprzedaż produktów i usług reklamowych | 40 | 40 | |||
14 | Komputerowe wspomaganie reklamy | 25 | 40 | 38 | 103 | |
15 | Tworzenie planu medialnego | 50 | 50 | |||
16 | Przygotowywanie środków reklamowych | 40 | 100 | 140 | ||
Ogólna liczba godzin | 30 | 60 | 150 | 188 | 428 | |
Całkowita liczba godzin obowiązkowych zajęć edukacyjnych | 145 | 240 | 245 | 248 | 878 | |
Praktyka zawodowa | 160 | 160 | ||||
Egzamin potwierdzajacy kwalifikację AU.29 odbywać się będzie po III semestrze | ||||||
Egzamin potwierdzajacy kwalifikację AU.30 odbywać się będzie po IV semestrze |
Realizujemy podstawy programowe MEN.
Nauka trwa 2 lata, tj. 4 semestry, zajęcia odbywają się w systemie
zaocznym.
Wystawiamy zaświadczenia do ZUS
W BLUE naukę możesz rozpocząć od semestru jesiennego (wrzesień) lub od semestru wiosennego ( luty). Nabór prowadzimy przez cały rok!
W każdym momencie możesz zapisać się do naszych szkół i placówek, również na wyższe semestry, jeśli uczyłeś się wcześniej w szkole, która nie spełniła Twoich oczekiwań. Przy zapisie niezbędny jest indeks bądź arkusz ocen z poprzedniej szkoły.
Nie czekaj do ostatniej chwili, bo o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Przyjmujemy bez egzaminów wstępnych.
Aby zapisać się do jednej ze szkół/ placówek BLUE przyjdź do naszego biura lub wypełnij formularz zamieszczony na stronie.
Przy zapisie gwarantujemy minimum formalności.
Doradzamy przy wyborze zawodu.
Uwaga! Można również uzyskać świadectwo z kwalifikacji i zaświadczenie o ukończeniu kursu po gimnazjum lub ośmioletniej szkole podstawowej.
Potrzebne dokumenty:
- oryginał świadectwa ukończenia szkoły niższego szczebla (duplikat, odpis lub kserokopia potwierdzona notarialnie),
- 2 zdjęcia (format legitymacyjny),
- zaświadczenie lekarskie od lekarza medycyny pracy ( o braku przeciwwskazań do podjęcia nauki),
- podanie o przyjęcie (na druku szkoły) lub formularz zamieszczony na stronie,
- dowód osobisty do wglądu.Ograniczona liczba miejsc ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ
Technik organizacji reklamy zbiera informacje niezbędne do realizacji zadań reklamowych, organizuje działania promocyjne przedsiębiorstwa, pozyskuje klientów do współpracy z agencjami reklamowymi i mediami. Zajmuje się również tworzeniem przekazów reklamowych dla potrzeb różnych typów mediów oraz publikuje je.
Praca: Absolwenci szkoły mogą pracować w: agencjach reklamowych, działach marketingu przedsiębiorstw zajmujących się produkcją i handlem, biurach ogłoszeń i działach promocji, studiach graficznych i produkcyjnych.